Wednesday, May 21, 2014

Hello everyone!!!

Hello everyone!!!
はじめまして!

Let me introduce ourselves ;-)
私たちの紹介をさせてください ^^

First, my name is Midori which means "Green" in Japanese,
はじめに、私の名前はみどり(日本語でグリーンという意味です)

So, call me green :-)
だからグリーンって呼んでね。

And I have a partner who names Kim.
そして、私にはキムというパートナーが居ます。

Kim means "Gold" in Korean so call him gold!
キムは韓国語でゴールドという意味なので、ゴールドと呼んであげてね。

We have lived in Cambodia since March 2013,
私たちは2013年の3月からカンボジアに住んでいて、

and now we are working for "AnnaCam" which is real estate company.
 (sorry it is Japanese language only now)
今はアンナキャムという不動産の会社で働いています。
(今は日本語版だけです。すみません)

We really enjoy life in here and love Cambodia.
私たちはカンボジアが大好きで、ここでの生活をとてもエンジョイしてます。

So, We want to introduce our Cambodian life to all over the world people.
だから、私たちのカンボジアの生活を世界中の人に紹介したいと思っています。

We would be happy to make many people love Cambodia through this blog !
たくさんの人がこのブログを通してカンボジアを好きになってくれたら嬉しいです。

to be continue with next article ;-)
続きは次回...!



At local BBQ restaurant! (I love eating! haha)





応援お願いします!!
↓↓↓
にほんブログ村 海外生活ブログ カンボジア情報へ

No comments:

Post a Comment